Søk i denne bloggen

mandag 13. april 2009

.

I påsken har jeg jobbet så jeg har ikke fått satt meg inn i dette . Sønnen min er også hjemme fra skolen så han okkuperer dataen. Men han drar i morgen så da...

Jeg har fått scrappet litt, for det får jeg alltids tid til sånn sent på kvelden:)( Hvis jeg ikke må stupe i seng da. )
I dag skal jeg se om jeg klarer å ta bilder av de. Synes det er litt vanskelig å få fine bilder av sidene mine. Har fått litt tips inne på srappeforumet så jeg får håpe det går bedre denne gangen.

I går fikk jeg laget meg litt pynt, det var morsomt. Laget en del maler til blomster. Laget de fleste på OH ark. Sengetøyet mitt inspirerte meg til noen av blomstene.

Har også doodlet litt men det må øves mer på. Ikke så flink med det nei. Men veldig gøy så jeg gir meg ikke.

Nei nå må jeg gå å sjekke lillejenta mi, for hun er ikke helt i form i dag.
Forhåpentligvis kommer jeg tilbake senere med ett bilde eller fler :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

signaturen min